  • Data: 2009-10-31 16:43:01
    Temat: Re: spamowanie sms-ami
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > część reklam wysyłają operatorzy. Wtedy jak najbardziej tak

    > W przypadku powyższym - również UKE, bo to przypadek łamania prawa przez
    > operatora, co podlega pod nich.

    ech.. Panowie...
    Do mnie reklamy wysyła Orange.pl. Pisałem "pincet" pism w sprawie,
    anuluje wszelkie pozwolenia, żądam zaprzestania, na podstawie.... A
    także kto wysyła niezamawiane(...)podlega karze......
    TAk wiec po 3 pismach za pokwitowaniem odbioru, dostałęm kolejnego smsa,
    zrobiłem fotke i "wysmarowałem pismo" z żądaniem odszkodowania które..
    mi przyznano! tak było 2 razy. potem leciały smsy typu: pamietaj o nowej
    usłudze "gwarancja zwrotu" i tutaj już były problemy, bo dla Orange to
    była informacja, a nie reklama. Pomogła opinia językoznawców - znów
    dostałem odszkodowanie.
    OD pół roku był spokój, ale znowu zaczęły przychodzić smsy. trzeba
    bedzie sie przejść na policje, ale chwilowo mam inne problemy na głowie.
    Mimo to przed świetami jeszcze zdarzę :)
    Pozdrawiam
    ToMasz

    PS Studiowałem ustawe z Rzecznikiem praw konsumenta, z UKE i UOKiK
    Wszyscy umywają ręce. NAjgorsze jest to, ze faktycznie to nam,
    abonentom, użytkownikom NIC sie nie należy. To operator moze dostać karę
    (nieograniczoną) ale MY nic nie dostaniemy... Stąd wniosek ze w Orange
    nie bardzo znają prawo (skoro dostałem 3 krotnie zadośćuczyninie)