  • 1. Data: 2013-11-10 17:29:55
    Temat: [spamik] obudowa ATX
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    przepraszam, mam do oddania obudowę ATX, nowa jak na fotce:
    http://zsyp.eu/smieci/obudowaATX.JPG
    szkoda mi jej wywalać, może Ktoś chce?

    cena wywoławcza 1PLN + 30PLN wysyłka, obudowa bardzo dużo waży...

  • 2. Data: 2013-11-10 17:31:20
    Temat: Re: [spamik] obudowa ATX
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    w środku zasilacz ATX 250W, nie wiem w jakim stanie, ale chyba też nowy...

  • 3. Data: 2013-11-10 17:36:58
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    >w środku zasilacz ATX 250W, nie wiem w jakim stanie, ale chyba też
    >nowy...

    A jak wygląda w środku? szukam czegoś dużego, cichego, co nie rezonuje
    od dysków i ma przyzwoitą wentylację. Może być nawet takie brzydkie.

  • 4. Data: 2013-11-10 17:45:53
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/obudowaATX2.JPG

  • 5. Data: 2013-11-10 18:39:29
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    mappl wrote:

    > A jak wygląda w środku? szukam czegoś dużego, cichego, co nie
    > rezonuje
    > od dysków i ma przyzwoitą wentylację. Może być nawet takie brzydkie.

    teraz mam tylko 2 dyski ale jak wejdą w rezonans to uszy puchną a
    wcześniej miałem 3 to k.rwicy dostawałem
    teraz będę dyski wieszał na żyłkach i zobaczę a obudowę mam cooler
    mastera ciężką i nic to nie daje

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2013-11-10 21:07:26
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik mappl napisał:

    > A jak wygląda w środku? szukam czegoś dużego, cichego, co nie rezonuje
    > od dysków i ma przyzwoitą wentylację. Może być nawet takie brzydkie.

    No brzydkie to jest strasznie ;) Cena powinna byc -4 złote + 35 zł
    przesylka ;)

  • 7. Data: 2013-11-10 21:16:41
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > teraz mam tylko 2 dyski ale jak wejdą w rezonans to uszy puchną a
    > wcześniej miałem 3 to k.rwicy dostawałem
    > teraz będę dyski wieszał na żyłkach i zobaczę a obudowę mam cooler
    > mastera ciężką i nic to nie daje

    Kiedyś z tego powodu zawiesiłem dysk pod koszykiem na dyski na czterech
    listewkach, które poprzednio maskowały otwory na śledzie (takie dość
    wąskie wyłąmywane). Pomogło.

    Z kolei ciężką obudowę Cooler Mastera z grubej blachy, która przy tym
    strasznie dzwoniła, musiałem okleić bitumicznymi panelami do wyciszania
    samochodów.

    Obecnie mam cienką i lekką obudowę Antec i o dziwo nic nie rezonuje. W
    ogóle jest bardzo fajnie wykonana, z ciekawymi rozwiązaniami.

    Piotr

  • 8. Data: 2013-11-10 21:19:14
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > teraz mam tylko 2 dyski ale jak wejdą w rezonans to uszy puchną a
    > wcześniej miałem 3 to k.rwicy dostawałem
    > teraz będę dyski wieszał na żyłkach i zobaczę a obudowę mam cooler
    > mastera ciężką i nic to nie daje

    Mnie przy jednym uj czasami strzela z powodu wprawiania obudowy w
    drgania. Znośna jest Barracuda serii 7200.10 (bez względu na obudowę)
    ale w dzisiejszych czasach to już nie ta wydajność (jako systemowy)
    ani pojemność (jako magazyn). Dwutalerzowy Samsung HD103SJ leży na
    gąbce i jest znacznie cichszy, niż przykrecony.

  • 9. Data: 2013-11-10 22:05:14
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    > No brzydkie to jest strasznie ;) Cena powinna byc -4 złote + 35 zł

    przesyłka kurierem kosztuje jakieś 17zł więc drugie tyle chyba za pakowanie ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 10. Data: 2013-11-11 00:22:48
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-11-10 18:39, Jeffrey pisze:

    > teraz mam tylko 2 dyski ale jak wejdą w rezonans to uszy puchną a
    > wcześniej miałem 3 to k.rwicy dostawałem
    > teraz będę dyski wieszał na żyłkach i zobaczę a obudowę mam cooler
    > mastera ciężką i nic to nie daje

    jak czytam takie pierdoły, to mnie skręca.
    Jaki kur.a rezonans?!

    Ja mam w swojej puszce 6 dysków
    i jakoś niespecjalnie je słyszę.
    Może masz jakieś badziewie sprzed dekady,
    które chodzi jak wydymana kur.a. To pewnie rezonans ten jest.

    Nie dość, że ta obudowa jest badziewna stara
    i nijaka, nie wspomnę, że brzydka (to kwestia gustu)
    to jeszcze śmiecie komentować, czy jest cicha.

    Kup sobie jeden z drugim obudowę za 1k zł
    skoro wszystko Wam brzęczy, to pewnie teraz nie będzie.
    Może pomyśl o pasywnej...

    japierdole!
    gadacz