-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 05 Nov 2013 08:03:09 +0100
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
References: <5270eda7$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<l4r15q$mqr$1@node1.news.atman.pl> <l4r1be$uc3$2@node2.news.atman.pl>
<l4r8hn$2v75$1@news2.ipartners.pl>
<52712c6b$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
<l4re5u$m96$1@node2.news.atman.pl> <l4t4vc$9l2$1@node2.news.atman.pl>
<l4t7ts$vr1$1@node1.news.atman.pl> <l4t89g$9l2$3@node2.news.atman.pl>
<l4ta9g$fis$1@node2.news.atman.pl> <l50jp4$e65$1@node1.news.atman.pl>
<l50rh5$n98$1@node1.news.atman.pl> <l53pv9$p86$2@node1.news.atman.pl>
<l544j2$77i$1@node1.news.atman.pl>
<5275e728$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
<l58so1$66g$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l58so1$66g$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5278982e$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-94-254-192-239.play-internet.pl
X-Trace: 1383634990 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 94.254.192.239:18982
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2303
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509718
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-04 20:32, AZ pisze:
> On 2013-11-03, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
>>> Ty jednak jestes tlukiem.
>>
>> W zyciu realnym tez zachowujesz sie jak cham?
>> Moje przyznanie ci racji gdzieś tam powyzej bylo dzialaniem na odczepnego.
>> Nie dyskutuje z takimi jak Ty osobami. Tak, to do was Czereśniak...
>> przepraszam: Wiśniak.
>>
> Po co dyskutujesz z kretynem teorytykiem ktory swoje racje opiera na tym co
> wyczyta?
Wrodzony szacunek dla interlokutora.
Niemniej jak ktos upiera sie, ze po uzyciu szamponu X ma rzeczywiscie
wiecej wlosow na glowie, to dyskusje koncze.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.13 09:06 AZ
- 05.11.13 09:57 Czesław Wiśniak
- 05.11.13 14:48 AZ
- 05.11.13 18:39 Czesław Wiśniak
- 05.11.13 18:49 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi