  • Data: 2012-10-23 00:24:52
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Baranosiu <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.10.2012 slawek <h...@s...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Roman W" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Sprawdź jak to jest np. z Chrome - jest Open Source? A jest za darmo?
    >
    > Qt - jest open source? A jest za darmo do zastosowań komercyjnych?
    >
    > Skumał?

    No i tu nie do końca się zgodzę, sama jawność źródeł to jeszcze nie
    open source. Open source to UWOLNIENIE źródeł, czyli możliwość
    swobodnej ich modyfikacji i dystrybuowania (płątnego bądź
    bezpłatnego). W tym kontekście Qt jest z publicznie dostępnym kodem
    źródłowym, ale nie jest open source (bo nie możesz sprzedawać swojej
    zmodyfikowanej wersji bez uzyskania na to zgody).