  • Data: 2012-10-21 20:18:57
    Temat: Re: sortowanie
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-21, slawek <h...@s...pl> wrote:
    > Dobre wychowanie i konformizm trochę nie pasują do bycia dobrym naukowcem.
    > Ci dobrze wychowani nigdy nie zadają kłopotliwych pytań, nigdy nie mają
    > wątpliwości, nigdy nie odzywają się przy starszych. Są - do pewnego
    > stopnia - geniuszami "miękkich umiejętności" - robią jakieś karierki - ale w
    > twardej nauce to nie wystarcza. I dlatego nie ma polskich uczelni w liście
    > 500 itd. itp.

    Poznałem w życiu kilku naukowców z "listy 500" (właściwie z top50)
    i kultury im nie brakowało. To chyba obala Twoją tezę, nie?

    A może polskich uczelni nie ma w top500 dlatego, że są wypełnione
    bucami? A może dlatego, że polscy naukowcy nie zajmują się nauką tylko
    klepią sobie skrypty "bo się fajnie pisze"?
    Któż to wie...

    pozdrawiam,
    PK