    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: sortowanie
    <s...@n...notb-home> <k5puin$58s$1@mx1.internetia.pl>
    <k5tfjk$10bd$1@adenine.netfront.net>
    <s...@n...notb-home>
    <k5u3vf$e06$1@zeus.man.szczecin.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <1...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <3...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <k60kso$ske$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    <6...@g...com>
    <k60sq6$19g$8@mx1.internetia.pl>
    Date: 21 Oct 2012 14:14:19 GMT

    On 2012-10-21, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:
    > Natomiast przez ten bias pomijasz większość oprogramowania
    > OpenSource, widzisz tylko te, które są kopią, bo tych szukasz.

    Bo głównie takie istnieją. Mało jest projektów opensource, które
    zdobyły dużą popularność nie będąc klonami jakichś zamkniętych
    (głównie płatnych) rozwiązań. Z biegiem czasu nawet otwarte
    linuxowe DE zaczynają przypominać Windowsa / OS X.

    Ja używałem Octave przez kilka lat (w liceum), zanim dorwałem się do
    Matlaba na wydziale. Maxima też używałem przed Mathematica, ale różnica
    jest tak ogromna, że zastanawiam się nad wyłożeniem raz w życiu tych
    200 funtów (może po jakiejś podwyżce? :)).

    Programować w C++ zaczynałem na Borland C++ Builder. Potem miałem
    okres linuxowy i kombinowałem w różnych środowiskach (Netbeans,
    kdevelop, Eclipse, Anjuta i jeszcze kilka), ale w liceum odkryłem
    Visual Studio i po prostu trudno mi się pracuje na czymkolwiek innym.
    Pod Linuxem używam tylko Vim i Geany, bo to są szczere, oryginalne
    (Vim nawet bardzo) i dobrze napisane programy.

    I teraz coś, na co przez pół wątku czekał slawek. Od kilku lat
    używam otwartego Dia (wcześniej StarUML). Od pół roku Visio. Visio
    jest lepsze do wszystkiego poza class diagrams (może ogarną to w nowej
    wersji). :D

    pozdrawiam,
    PK