  • Data: 2012-10-19 01:13:18
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.10.2012 00:32, slawek wrote:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież miało być szybko kosztem jakości.

    Nie, miało być "tak szybko jak się da, ale nie szybciej". Twój algorytm
    jest tak bardzo do przodu, że mu z tyłu trolluje.

    > Z wyraźnym wskazaniem na całkowite olanie sprawy czy liczby naprawdę są
    > losowe.

    Liczby naprawdę losowe uzyskasz z generatora sprzętowego. Zazwyczaj
    wystarczające są liczby _pseudolosowe_. Na określenie "losowości" są
    różne testy, dające jakieś wyobrażenie o "jakości" generatora. rand()
    nie ma najlepszych wyników, ale jest wystarczająco dobry dla typowego
    przypadku a przy tym jednym z najszybszych generatorów. Twój algorytm
    nawet nie stał koło generatora pseudolosowego.

    > Więc dałem reductio i wyszedł absurd. q.e.d.

    Przedstawiłeś inny problem to i wyszedł absurd.

    Michoo