  • Data: 2010-05-04 10:46:05
    Temat: Re: sony alfa 100 czy canon 20D ?
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "laik" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:3461.00002233.4bdff85c@newsgate.onet.pl...

    > Jakem laik to zapytowywuję dalej : który z tych aparatów to trabant? ;-)))
    >
    > --

    Witam

    Nie jestem jakims specjalnym zwolennikiem C, a wieloletnim wielbicielem M
    :), ktorego juz niestety nie ma, a zostalo tylko cos na S :( Ale do
    rzeczy... otoz trabantem bedzie tu zdecydowanie A100. 20D to zupelnie inna
    bajka, polka czy jak kto woli poziom, poczynajac od budowy i ergonomii
    korpusu, a konczac na jakosci zdjec. CMOS to CMOS i tyle :) Dodatkowo, jak
    ktos lubi (a ja taka osoba jestem napewno) duze i ciezkie korpusy, solidnie
    wykonane to patrzac na A100 nie powinien w ogole sie zastanawiac. Jedyna
    zaleta A100 jak dla mnie jest bezproblemowa wspolpraca z MF ze stajni M42 i
    tyle w temacie. Bezproblemowa, bo to praktyczna kopia M5D, ktora jak inne z
    tej stajni dzialala idealnie z tymi szklami.

    Chyba nic wiecej nie trzeba pisac :)

    Ps. Oczywiscie moim zdaniem mimo wszystko bardzo duzo do gadania ma
    przebieg, ogolny stan techniczny - ale to chyba oczywista oczywistosc :)

    Pozdrawiam.