  • Data: 2011-08-08 07:44:42
    Temat: Re: sony a580 czy a55/35 -> ma byc bagnet A
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Aug 2011 09:25:53 +0200, b...@n...pl <b...@n...pl> wrote(a):

    > Sony tak lubi, to nie jedyny meteoryt w ich ofercie. Ogólnie mają tyle
    > modeli, że osoby nie siedzące w systemie pogubiły się gdzieś w okolicach
    > A580.

    Tak jak wcześniej pisałem okres życia tego aparatu był bardzo
    standardowy i nie krótszy niż u innych producentów (prawie rok).
    Jeśli chodzi o ilość modeli, to policzmy - aktualnie w ofercie
    Sony ma jedynie 5 puszek: A35, A55, A560 (tylko w azji i USA), A580 i
    A900. To mniej niż ma w ofercie Canon czy Nikon.

    B.