  • 21. Data: 2010-09-17 16:41:18
    Temat: Re: socjalizm na calego
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 17 Sep 2010 15:01:57 +0200, Jaroslaw Berezowski

    > Dane z ksiazek o kontrolach emisji z procesow spalania :)

    Książki się nie znają. Święty Diesel jest najlepsze :P

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2010-09-17 17:21:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 14:40:57 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Jak często musisz wypalać katalizator czy dodawać do instalacji
    > AdBlue?

    AdBlue? A co ja tirem jeżdzę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-09-17 17:22:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 14:41:06 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > Przede wszystkim są bezobsługowe i nie wymagają wymiany po
    > kilkudziesięciu kkm, jeśli jeździsz tylko po mieście czy
    > dodawania mocznika.

    ROTFL!!!!!
    Nie ma to jak się miszczunio-fachoffiec wypowie. Prawie jak Płaszczyc.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2010-09-17 19:53:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 17 Sep 2010 16:21:38 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > AdBlue? A co ja tirem jeżdzę?

    Do jeżdżenia E350 CDI BlueTEC też potrzeba C+E?

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2010-09-17 19:56:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 17 Sep 2010 16:22:32 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > ROTFL!!!!!
    > Nie ma to jak się miszczunio-fachoffiec wypowie. Prawie jak Płaszczyc.

    To może, Krynico Wiedzy Wszelakiej, przytoczysz parametry normy
    np. Euro5 i powiesz, dlaczego diesel może produkować trzy razy
    więcej tlenku azotu niż benzynowiec mieszczący się tej samej
    normie?

    A może po prostu uważasz, że Twój strucel jest wyznacznikiem dla
    całego świata?

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2010-09-17 20:17:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 17:56:53 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

> [...]
    > normie?
    >
    > A może po prostu uważasz, że Twój strucel jest wyznacznikiem dla

    taaa... jasssne. I dlatego miszczunio uważa, że wszystkie diesle z FAPem
    leją mocznik zamiast eolysa, FAP się zużywa i inne urban legend...
    A najlepszym samochodem na świecie jest grana... wrróć, to był inny
    oszołom. Ale w sumie co za różnica, jednostka chorobowa chyba ta sama.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-09-17 20:37:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 17 Sep 2010 19:17:46 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > taaa... jasssne. I dlatego miszczunio uważa, że wszystkie diesle z FAPem
    > leją mocznik zamiast eolysa,

    Dla mnie mogą lać cokolwiek i kiedykolwiek. Ja nie muszę i nie
    muszę szukać po foraskach ,,gdzie tanio kupię Eloys 176''.

    > FAP się zużywa

    To czemu w instrukcjach do niektórych aut zalecają od czasu do
    czasu przejechać się poza miastem?

    > A najlepszym samochodem na świecie jest grana... wrróć, to był inny
    > oszołom. Ale w sumie co za różnica, jednostka chorobowa chyba ta sama.

    Nie musisz się zwierzać, nie interesują mnie Twoje osobiste
    problemy.

    r.
    _____________

  • 28. Data: 2010-09-17 20:38:28
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <n...@o...info> wrote:

> [...]

    > FAP się zużywa

    To czemu w instrukcjach do niektórych aut zalecają od czasu do

    To jak? Potrzebuję C+E na E350 BlueTEC?

  • 29. Data: 2010-09-17 22:13:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2010 09:20:49 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Skąd masz te rewelacje, drogi Watsonie? Z Bravo Girl! ???

    Czasem wystarczy logicznie pomyslec .. skoro producenci je stosuja, to
    widac sa potrzebne :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-09-17 22:23:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 22:13:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czasem wystarczy logicznie pomyslec .. skoro producenci je stosuja, to
    > widac sa potrzebne :-)

    A którzy stosują te bardziej skomplikowane od katalizatorów z benzyniaków?
    I jak katalizator może byc mniej skomplikowany od sitka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel