  • 21. Data: 2011-12-05 09:32:04
    Temat: Re: sn
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t...@4...com
    *jerzu* napisał(-a):

    > Nie wiem, ale mam wrażenie, że po wyłączeniu news.onet.pl, serwer
    > news.home.net.pl strasznie zwolnił.

    Nie wiem czy o tym samym myślimy, ale zdarza się, że home ma kilku-
    kilkudziesięciogodzinne zamulenia kiedy to korzystanie z niego jest
    bardzo uciążliwe, np wczoraj tak było. Kiedy jest dobrze, to ja nie
    narzekam.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 22. Data: 2011-12-05 13:16:23
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak !MWLM nawija makaron na uszy:

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    Przesiadlem sie tydzien temu z onetu na gazeta.pl...w sumie ok, ale po
    300 s rozlacza polaczenie przy braku aktywnosci.

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 23. Data: 2011-12-05 15:30:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-03 09:27, w_wi pisze:
    > W dniu 2011-12-03 08:40, tck pisze:
    >>

    > 'przesiadlem' sie na gazete wlasnie z
    >>

    > też mam inews.gazeta.pl i działa na pewno nie gorzej niż onet.pl

    A mi ten właśnie od kilku dni działa bardzo źle. Co chwilę thunderbird
    świruje. Nie może się zalogować, pobrać wiadomości itp.

    A.