  • 11. Data: 2011-12-03 11:30:11
    Temat: Re: sn
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-12-02 20:59, !MWLM pisze:
    > news.atman.pl
    > news.aioe.org
    > news.taks.gda.pl
    > news.icm.edu.pl
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?
    Korzystam z gazety i póki co nie narzekam:)

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 12. Data: 2011-12-04 00:20:16
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

> [...]
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?
    task.gda.pl nie tasks - pewnie dlatego ci nie wchodzi
    dziala, ma sie dobrze
    tak samo icm.edu.pl - z oczywistych względów.
    Przez ostatnie 10 lat korzystam jednak z serwerów "mojego operatora":
    icpnet->inea, neostrada, interNetia : wymagają łącza danego operatora.
    Jedyna niewygoda: nie zawsze się "cancel" wlaściwie propaguje.

  • 13. Data: 2011-12-04 08:50:03
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 20:59:09 +0100, !MWLM napisał(a):

    > news.gazeta.pl

    Z tego korzytsam już od wielu lat. Tyle, że ostatnio też ma coraz częstsze
    przestoje. Niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 14. Data: 2011-12-04 08:58:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-02 22:55, v...@i...pl pisze:

    > jest jeszcze interia.pl, wlasnie na niego musialem przejsc, ale
    > niezwykle wolny :|

    Ciekawe, bo ja z tego samego powodu przeszedłem na interię z gazety :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2011-12-04 10:14:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    er.power.pl
    *MadMan* napisał(-a):

    > Ostatecznie i definitywnie.

    Zaczynam się obawiać o news.home.net.pl z którego korzystam. Tym
    bardziej, że wiosną była już próba wyłączenia go, ale chyba dostali na
    plecy chór wujów (czy jakoś tak) i przywrócili go do życia. Ale na jak
    długo?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2011-12-04 10:15:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 10:55 PM, v...@i...pl wrote:

    > jest jeszcze interia.pl, wlasnie na niego musialem przejsc, ale
    > niezwykle wolny :|

    Od 4-5 lat jadę na interia.pl i w zasadzie żadnych problemów.

  • 17. Data: 2011-12-04 17:08:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > news.neostrada.pl
    > news.gazeta.pl
    >

    > który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

    Ja właśnie się przesiadłem na news.atman.pl jak na razie rewelacja.
    Tylko czy Twój ISP z nim współpracuje

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 18. Data: 2011-12-04 17:33:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Dec 2011 10:14:08 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

> [...]
    >bardziej, że wiosną była już próba wyłączenia go, ale chyba dostali na
    >plecy chór wujów (czy jakoś tak) i przywrócili go do życia. Ale na jak

    Nie wiem, ale mam wrażenie, że po wyłączeniu news.onet.pl, serwer
    news.home.net.pl strasznie zwolnił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-12-04 18:36:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Dec 2011 10:15:54 +0100, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    >Od 4-5 lat jadę na interia.pl i w zasadzie żadnych problemów.

    A u mnie na news.interia.pl mam w sumie 202 grupy, z czego pl tylko
    pl.test. Dziwne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-12-04 18:59:29
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/04/2011 06:36 PM, jerzu wrote:

    > A u mnie na news.interia.pl mam w sumie 202 grupy, z czego pl tylko
    > pl.test. Dziwne.

    Ja używam tylko news.interia.pl. Jak odpalam mgr subskrypcji,
    to mam jakieś 35000 grup. Może to kwestia czytnika.

    Dla mnie wadą news.interia.pl jest konieczność posiadania
    konta na interia.pl Ale ogólnie działą bez problemu.
    Może twoje 202 grupy wynikają z adresu IP, z którego
    korzystasz. ripe podpowiada, że to

    inetnum: 195.184.82.0 - 195.184.83.255
    netname: MET-PL
    descr: PC-Serwis-Athletic_Studio

    Może poszukaj transparent proxy, innego IP, zrób refresh albo coś.