  • 11. Data: 2013-07-04 14:45:11
    Temat: Re: smsy w UTFie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Pakiety pakietami ale ostatnio coraz popularniejsze abonamenty
    >ze wszystkim "unlimited" gdzie tylko za GB internetu płacisz...

    Ale my w Polsce zyjemy i amerykanskie zwyczaje nas nie interesuja :-)

    >Wtedy się już niczym takim jak UTF nie przejmujesz tylko piszesz
    >tyle ile potrzeba.

    Emailem, albo Face-chatem :-)

    >Zwłaszcza jak smartfon ładnie sam zlepia
    >podzielone przez operatora SMSy tak aby wyglądały w oryginale.

    To juz od dawna i zwykle telefony robia :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-07-04 19:42:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-04 10:20, J.F pisze:

    > Jeszcze ?

    Skoro napisałeś że jest to pytam, które jeszcze się w to bawią.

    > Format 8-bit jest przewidziany, ale czy kiedys jakikolwiek
    > telefon z tego korzystal ?

    Mam wrażenie, że tak, ponieważ nie zawsze nagle się robiło
    70 znaków po wprowadzeniu pliterki. Jeżeli mnie pamieć nie
    myli to było w czasach, kiedy używałem produktów firmy Siemens.

    > Zalezy, ja sms wysylam malo, to mi zaden pakiet niepotrzebny. A wtedy te
    > pojedyncze SMS drogie sa :-)

    To jakby powiedzieć Twój problem - narzekałeś na nadmiar środków
    na koncie to możesz je skonsumować na 'drogie' sms-y.