  • Data: 2014-06-17 08:11:59
    Temat: Re: sms
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-15 06:36, Shrek pisze:

    > Ja zrozumiałem, że numerów po prostu nie musieli znać, a wysłali
    > "broadcast" do wszystkich podpiętych do danego BTSa. Pomijając czy
    > reżyserowane czy nie, to dobrze rozumiem? Czy raczej coś na zasadzie
    > roamingu i "witamy w Republice Czeskiej...."

    musieliby mieć dostęp do RNC, żeby numery IMEI przełożyć na numery
    abonenckie. BTS nie rozróżnia czy to jest rozmowa czy SMS, on ma tylko
    zapewnić komunikację z UE (urządzeniem końcowym).

    smsy z powitaniami też działają na warstwie RNC - pojawia się obcy numer
    w sieci, to dostaje SMSa. jak roamingując zmienisz telefon nie
    zmieniając numeru, to raczej powitania drugi raz nie dostaniesz :) bo
    numer abonenta jest ten sam, mimo, ze dla BTSa będziesz kimś innym (IMEI
    się zmieni)

    @