  • Data: 2015-06-06 07:23:36
    Temat: Re: smarujecie prowadnice zacisków?
    Od: Tom <T...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-06 o 00:07, PiteR pisze:
    > czy nie, czy składacie suche. Co zaleca producent waszego auta? Podobno
    > biemdabliu nie zaleca żadnego smaru w to miejsce.
    >

    > Druga sprawa czy jest sens smarowania powadnic klocków hamulcowych
    > skoro ludzie myją kercherem felgi? Po pierwszym myciu to tam chyba już
    > nic nie ma z tego smaru. Trzeba by jezdzić do wulkanizatora i myć
    > zdjęte koła w myjce.

    zawsze wymieniałem klocki i tarcze samodzielnie i zawsze smarowałem
    prowadnice + klocki i nigdy nie było problemów

    ostatnio pojechałem do ASO na wymianę klocków+tarcz, efekt cały czas a
    mija juz 2 rok piszczy niemiłosiernie, nie mam czasu tego zrobić i poprawiać

    co do myjki no to trudno jak się myje to się smaruje