  • 11. Data: 2010-06-22 18:25:31
    Temat: Re: smartfon z dual sim i gps
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 20:20:20 +0200, Art napisał(a):

    > Nisza? Chyba nie wiesz o czym piszesz. Setki tysiecy ludzi nosi dwa
    > telefony, jeden służbowy drugi prywatny.

    Wiem. Jakby to nie była nisza, to nosiliby jeden z dwoma simami. A jednak
    wciąż noszą dwa, prawda?
    Pierwszy telefon na dwie karty SIM powstał 12 lat temu. Pierwszy telefon z
    dwoma kartami jednocześnie zalogowanymi do sieci powstał jakieś 8 lat temu.
    To wielokrotnie więcej, żeby odnieść sukces. Oczywiście jakby sukces
    rynkowy w tym temacie był w ogóle możliwy.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-06-22 21:38:31
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Korzystałem dłuższy czas z Samsunga D980 i wróciłem do dwóch słuchawek.
    > Samo korzystanie ok tylko ja wyciszam telefon służbowy po 17.00 i w
    > weekendy a mając obie karty w jednym telefonie jakoś o tym zapominałem.
    > Jeśli macie dwa prywatne numery, telefon służy do dzwonienia a nie zabawy
    > to polecam. Pozdrawiam Dan

    Ile wytrzymywała bateria w tym D980?

    --
    Art

  • 13. Data: 2010-06-22 22:28:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > weekendy a mając obie karty w jednym telefonie jakoś o tym zapominałem.
    > Jeśli macie dwa prywatne numery, telefon służy do dzwonienia a nie

    ten samsung moze obslugiwac 2 karty jednoczesnie
    czy trzeba sie przelaczac?

  • 14. Data: 2010-06-23 06:55:51
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 23-06-2010 00:28, Q pisze:

    > ten samsung moze obslugiwac 2 karty jednoczesnie
    > czy trzeba sie przelaczac?
    Działają dwie karty jednocześnie - obsługa z której karty chcemy
    korzystać dzwoniąc czy wysyłając sms jest bardzo prosta. Co do baterii
    to nie będę chyba obiektywny bo dziennie mam ok 50-60 połączeń i
    kilkanaście sms więc max 2 dni. Teraz z tego telefonu korzysta koleżanka
    i mówi, że jej tydzień bateria trzyma :-) Pozdrawiam Dan

  • 15. Data: 2010-06-23 08:31:19
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

    > ten samsung moze obslugiwac 2 karty jednoczesnie
    > czy trzeba sie przelaczac?

    zobacz na www samsunga - modele duoz, ja mam 5212, generalnie jestem
    zadowolony, tyle ze aparat kiepski- kiedys sie smialem z tych co sie rzucali
    na aparaty, ale teraz dosc czesto zamaist spisywania ( kable rozdzielnie
    itp, ) latwiej zrobic zdjecie zeby pozniej sie nie zastanawiac co i jak
    bylo...
    Co do baterii, przy dosc sporych rozmowach, trzyma jakies 3 dni.
    pozdrawiam
    michal

  • 16. Data: 2010-06-23 08:33:57
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

    > Dwie karty to już prawie standard :-)
    > GPS jest mi bardziej potrzebny do lokalizacji samochodu
    > http://gdziejestem.pl
    > albo http://www.namierzanie.com/

    Nie wiem czy taki standard, znajdz mi z 20 telefonow, ktore obslyuguja dwie
    karty w jednym czasie:) z moich wiadomosci to tylko samsung ma wiecej niz
    jeden model w ofercie, nie slyszalem o zadnej nokii, se itp. mowimy o takim
    telefonie, ktory jak gadasz z jednego numeru to masz info o polaczeniu na
    drugi i mozesz sie przelaczyc, a nie o temacie typu dual sim pod bateria i
    chinskie wynalazki typu Ajphony:)
    Pomijam temat myphonow, bo tez przy rozmowie, druga karta nie dziala, nie
    mowiac juz o tym, ze sie nie da zgrac kontaktow na komputer - porazka:)
    pozdrawiam
    michal

  • 17. Data: 2010-06-23 10:55:35
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pomijam temat myphonow, bo tez przy rozmowie, druga karta nie dziala, nie
    > mowiac juz o tym, ze sie nie da zgrac kontaktow na komputer - porazka:)

    Miałem na myśli użytkowanie dwóch kart sim, dwóch telefonów :-)
    Ja mam w tej chwili Samsunga D780 i wszystko jest ok brak tylko GPS
    Oba numery są nonstop aktywne, a wybór z którego chcę zadzwonić odbywa się
    za pomocą jednego przycisku i trwa ułamki sekund
    Bateria nie jest rewelacyjna bo wytrzymuje 3-4 dni max.

    --
    Art

  • 18. Data: 2010-06-23 15:56:59
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 23-06-2010 10:31, Michał pisze:

> [...]
    > bylo...
    > Co do baterii, przy dosc sporych rozmowach, trzyma jakies 3 dni.

    Co do aparatu to lepszy w samsungu 3,2 niż w noki 5, samsung robi dużo
    wyraźniejsze zdjęcia przy tym samym naświetleniu - sprawdziłem na kilku
    modelach.