  • 1. Data: 2010-06-22 10:06:56
    Temat: smartfon z dual sim i gps
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    dlaczego jest taki mały wybór? :-(
    Jakiś czas temu miałem Acera DX900 ale szybko go sprzedałem, wytrzymałość
    baterii 1.5 dnia no i brak spolszczenia. Teraz słyszę, że pojawił się lepszy
    model od niego Gsmart S1205 Cougar podobno bateria wytrzymuje 4 dni, ale
    pewnie będą problemy ze spolszczeniem menu. Na naszym rynku jest Samsung
    SGH-D980 ale jest to model sprzed dwóch lat więc pewnie nic szczególnego na
    dzisiejsze możliwości. Moze Wy coś doradzicie czym warto zainteresowac się?

    --
    Art

  • 2. Data: 2010-06-22 10:08:50
    Temat: Re: smartfon z dual sim i gps
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 12:06:56 +0200, Art napisał(a):

> [...]
    > dzisiejsze możliwości. Moze Wy coś doradzicie czym warto zainteresowac się?

    Sądząc po powyższym tekście - nauką języka angielskiego. Choćby jakichś
    podstaw. Mamy już XXI wiek, wiek internetu i angielski jest głównym
    językiem światowym.

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-06-22 11:16:55
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Sądząc po powyższym tekście - nauką języka angielskiego. Choćby jakichś
    > podstaw. Mamy już XXI wiek, wiek internetu i angielski jest głównym
    > językiem światowym.

    To nie angielski, to globish :P
    http://www.newsweek.com/2010/06/12/glob-ish.html

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2010-06-22 11:40:07
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

> [...]
    > Samsung SGH-D980 ale jest to model sprzed dwóch lat więc pewnie nic
    > szczególnego na dzisiejsze możliwości. Moze Wy coś doradzicie czym warto

    Też mnie męczy ten temat, pisalem tu juz kilka razy, ale nikt nic nie
    slyszal - co prawda o ile mi wiadomo bez gpsa i niestety nie smartphone, ale
    d980 ktorego opisujesz to podobny sprzet, to jest nowszy samsung b5722,
    dzisiaj probowalem znalezc porownanie, troche nowszy itp, ale dalej bez wm i
    gpsa, nad czym tez ubolewam... pewnie za maly rynek na to, widac wg htc malo
    ludzi ma 2 telefony, chociaz praktyka mowi inaczej.
    pozdrawiam
    michal

  • 5. Data: 2010-06-22 14:57:46
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bez wm i gpsa, nad czym tez ubolewam... pewnie za maly rynek na to, widac
    > wg htc malo ludzi ma 2 telefony, chociaz praktyka mowi inaczej.

    Dwie karty to już prawie standard :-)
    GPS jest mi bardziej potrzebny do lokalizacji samochodu
    http://gdziejestem.pl
    albo http://www.namierzanie.com/

  • 6. Data: 2010-06-22 15:07:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 16:57:46 +0200, Art napisał(a):

    > Dwie karty to już prawie standard :-)

    Ale prawie jak wiadomo to nie to samo co Żywiec.

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-06-22 16:13:49
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale prawie jak wiadomo to nie to samo co Żywiec.

    Masz na mysli 'prawie' standard, czy ze w wiekszosci zabawek o nazwie
    dual sa to 'prawie' dwie ?

  • 8. Data: 2010-06-22 16:16:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 18:13:49 +0200, Jacek Czerwinski napisał(a):

    > Masz na mysli 'prawie' standard, czy ze w wiekszosci zabawek o nazwie
    > dual sa to 'prawie' dwie ?

    prawie standard - to maleńka nisza rynkowa, która jest śladowa na rynku. I
    niestety, taka pozostanie.

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-06-22 18:20:20
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    > prawie standard - to maleńka nisza rynkowa, która jest śladowa na rynku. I
    > niestety, taka pozostanie.

    Nisza? Chyba nie wiesz o czym piszesz. Setki tysiecy ludzi nosi dwa
    telefony, jeden służbowy drugi prywatny.

  • 10. Data: 2010-06-22 18:24:58
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 22-06-2010 18:16, Waldek Godel pisze:

    > prawie standard - to maleńka nisza rynkowa, która jest śladowa na rynku. I
    > niestety, taka pozostanie.

    Korzystałem dłuższy czas z Samsunga D980 i wróciłem do dwóch słuchawek.
    Samo korzystanie ok tylko ja wyciszam telefon służbowy po 17.00 i w
    weekendy a mając obie karty w jednym telefonie jakoś o tym zapominałem.
    Jeśli macie dwa prywatne numery, telefon służy do dzwonienia a nie
    zabawy to polecam. Pozdrawiam Dan