  • 31. Data: 2010-06-15 19:06:11
    Temat: Re: sluzba celna i mandat za predkosc
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nigdzie. Teszekul to kolejne wcielenie znanego trolla:
    >
    > Sprawdzać nagłówki postów jak nowy nick sie pojawia i pieprzy 3 po 3.

    No jakbym tak miał sprawdzać każdy nagłówek(wszak pod tymi starymi i
    znanymi, też można się "ukryć"), to by mi czasu na czytanie treści nie
    starczyło.
    Ale dzięki za czujność.
    Swoją drogą, spytałem znajomego celnika, czy wie coś na temat
    wystawiania mandatów za przekroczenie prędkości przez SC, to był wielce
    zdziwiony, że jako formacja mundurowa dostali takie uprawnienia i nic na
    ten tema nie wie. No ale on siedzi w sprawach akcyzy i innych podatków,
    zawalony jest zawsze stertą papierów, to może i się nie orientować co
    się w terenie dzieje.

  • 32. Data: 2010-06-15 21:42:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 16:48:09 +0100, kamil wrote:
    >Ot, zeby nie bylo offtopic. W polsce w 2008 roku zginelo 16.000 samochodow,
    >liczac z motocyklami, dostawczakami i cala reszta razem 22.800.

    Z tym ze w poprzednich latach ginelo u nas 50 tys.

    Ciekawe co sie stalo - auta przestaly sie oplacac, wyjechali krasc do
    Londynu, czy ogolna sytuacja przestala niektorych zmuszac do kradziezy
    ..

    >Co prawda 2/3 z nich to trupy warte zgrzewke piwa, ktore jedni nacpani
    >mieszkancy socjalnych blokowisk podpieprzaja innym nacpanym mieszkancom zeby
    >sie przejechac i porzucic w rowie, ale skala problemu jest zenujaca biorac
    >pod uwage skale monitoringu w kraju.

    Bo podobnie jak u nas - jesli przypadkiem nie zlapiesz zlodzieja za
    reke, to poem jest duzo trudniej. I nawet monitoring nie bardzo
    pomaga.

    J.

  • 33. Data: 2010-06-16 09:13:42
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 14-06-2010 19:51, MadMan pisze:

    > Szczególnie w obliczu rychłej likwidacji SOKu.
    Właśnie dlatego.
    W miejsce SOK-u powstanie nowa służba, która będzie miała specjalne
    uprawnienia, podobne jak Policja (m.in. operacyjne). Pewnie wezmą się
    też za fotoradary;-)

    M.