  • 1. Data: 2012-11-20 11:48:26
    Temat: słuchawka o dużym zasięgu
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jakie polecacie telefony stacjonarne ze słuchawką o możliwie dużym
    zasięgu od bazy? Chodzi o to by obejmował promień kilkudziesięciu
    metrów, mając po drodze strop (jeden) i meble (drewniane).

    Czy ew. istnieją jakieś dobre "przedłużacze zasięgu", które obsłużyły na
    raz kilka niezależnych słuchawek?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2012-11-20 20:08:03
    Temat: Re: słuchawka o dużym zasięgu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 11:48:26 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
    > Jakie polecacie telefony stacjonarne ze słuchawką o możliwie dużym
    > zasięgu od bazy? Chodzi o to by obejmował promień kilkudziesięciu
    > metrów, mając po drodze strop (jeden) i meble (drewniane).

    Jedyny ktory znalem nie mial polskiej homologacji, a potem pewnie i unijnej
    nie. A teraz to chyba wszystko standardowe ... czyli kiepsko z zasiegiem.

    > Czy ew. istnieją jakieś dobre "przedłużacze zasięgu", które obsłużyły na
    > raz kilka niezależnych słuchawek?

    Siemens cos tam mial do DECT, ale ceny byly chore.

    Telefony wifi ?

    J.

  • 3. Data: 2012-11-21 00:29:57
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    A jaka jest konstrukcja i grubość tego stropu?
    Pytam, bo używam od kilkunastu lat zwykłego Panasonica. Baza na piętrze,
    parter obsługuje bez problemów a i do garażu/piwnicy zdarzało mi się z nim
    schodzić. I czasami tylko coś zaskrzeczy. Oba stropy po drodze gęstożebrowe,
    technologia z lat 50-tych.
    Spróbuj może po prostu od kogoś pożyczyć a jak przypasuje to sobie kupisz
    identiko :)

    > Jedyny ktory znalem nie mial polskiej homologacji, a potem pewnie i
    > unijnej
    > nie.

    Senao? :)

    M.

  • 4. Data: 2012-11-21 09:00:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 00:29:57 +0100, Maciek. napisał(a):
> [...]
    > technologia z lat 50-tych.
    > Spróbuj może po prostu od kogoś pożyczyć a jak przypasuje to sobie kupisz

    DECT te swoje "do 100m" tez ma - niestety, rozumiec to nalezy "producent
    gwarantuje ze 100m nie przekroczy". Oczywiscie w dobrych warunkach, a nie
    przez zbrojone stropy.

    > Senao? :)

    Ta jest.

    Ha, to sie ciagle daje kupic (choc nie ten model pamietam)
    http://allegro.pl/telefon-engenius-ep801-daleki-zasi
    eg-do-3km-i2794165047.html

    ale czy wolno uzywac ?

    Hm, towar wprowadzony do obrotu przed wejsciem do UE ... ciekawe czy
    ministerstwo jeszcze ma archiwum udzielonych homologacji :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-11-27 09:54:46
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Wed, 21 Nov 2012 09:00:34 +0100, J.F. wrote:

    > Ha, to sie ciagle daje kupic (choc nie ten model pamietam)
> [...]

    W zakresie podawanym na stronie aukcji 863-865 MHz można pracować
    miliwatami (bodaj do pół wata maksymalnie). Tymi deklarowanymi
    kilometrami to bym się zbytnio nie podniecał, ale kilkaset metrów nawet z
    przeszkodami typu ściany czy stropy nie powinno być problemów.

    --
    Wojtek