  • Data: 2011-07-11 14:08:38
    Temat: Re: sladanie obrazkow
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:

    > O programach robiących to z linii komend nie wiem nic, bo nie lubię
    > sobie utrudniać życia.

    Dla niektórych linia komend to ułatwienie życia :], nie wyobrażam sobie
    za każdym razem wyklikiwać wszystkiego. A tak podłączam aparat, GPSa
    wpisuję ./jechana i zdjęcia się same otagują współrzędnymi z GPS i
    zrobią się miniaturki :]

    a co do indeksu:

    montage DSC* -tile 8x6 index.jpg

    Zainteresuj się pakietem Imagemagick, to jest szwajcarski scyzoryk do
    obsługi grafiki.

    pozdr.
    w.