  • Data: 2012-05-27 22:46:01
    Temat: Re: slabo chlodzaca klima
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-27 22:32, marcin pisze:

    > r134a, nic nie przerabiane.

    > dzieki. popatrze tam. czy ten zawor powinien miec jakies kabelki?

    Nie jest automatyczny. Do niego dochodzą tylko dwie rurki - niskie i
    wysokie ciśnienie.

    Mam jeszcze takie pytanie. Czy jesteś pewien, że kiedyś klimatyzacja w
    tym samochodzie lepiej działała? Ogólnie się zakłada, że przy
    maksymalnym nadmuchu, temperatura zewn. do 25oC klima powinna schładzać
    powietrze w środkowych kratkach do 5-7oC. Gdy na zewnątrz będzie cieplej
    to i to powietrze będzie cieplejsze.

    Tak jak już niżej napisałeś jedna rurka może mieć nawet kilka stopni na
    minusie. Natomiast druga za skraplaczem nie powinna mieć więcej niż
    chyba 60oC. Tą drugą temperaturę się odczytuje z wykresu temp i
    ciśnienia dla danego typu czynnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek