  • Data: 2012-05-27 23:14:11
    Temat: Re: slabo chlodzaca klima
    Od: marcin <l...@k...cwo> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam jeszcze takie pytanie. Czy jesteś pewien, że kiedyś klimatyzacja w
    > tym samochodzie lepiej działała? Ogólnie się zakłada, że przy
    > maksymalnym nadmuchu, temperatura zewn. do 25oC klima powinna schładzać
    > powietrze w środkowych kratkach do 5-7oC. Gdy na zewnątrz będzie cieplej
    > to i to powietrze będzie cieplejsze.

    nie wiem. mam go od 5 lat ale dopiero rok temu uzytkowalem w lecie.
    przy 25C to schladza moze do 19-20 ale nie mniej. generalnie lipa. przy
    upalach nie schladza wnetrza w ogole (bilans wyraznie ujemny na
    niekorzysc chlodzenia)

    > Tak jak już niżej napisałeś jedna rurka może mieć nawet kilka stopni na
    > minusie. Natomiast druga za skraplaczem nie powinna mieć więcej niż
    > chyba 60oC. Tą drugą temperaturę się odczytuje z wykresu temp i
    > ciśnienia dla danego typu czynnika.

    sprawdze temp tej rurki. ta zimna na minusie napewno nie jest, bo robia
    sie tylko kropelki wody, a nie szron czy lod :)