eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyslabo chlodzaca klimaRe: slabo chlodzaca klima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Czeslawek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: slabo chlodzaca klima
    Date: Sun, 27 May 2012 22:30:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <jpu2su$ovv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jpt7os$f07$1@inews.gazeta.pl> <jpttvd$arh$1@inews.gazeta.pl>
    <jptukm$cmu$2@inews.gazeta.pl> <jptv50$4gh$1@node1.news.atman.pl>
    <jptv75$e9n$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-33-84.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338150622 25599 178.36.33.84 (27 May 2012 20:30:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2012 20:30:22 +0000 (UTC)
    X-User: czeslawek-1
    In-Reply-To: <jptv75$e9n$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451970
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-27 21:27, marcin pisze:
    > W dniu 2012-05-27 21:26, neoniusz pisze:
    >> W dniu 27.05.2012 21:17, marcin pisze:
    >>>> Ogólnie jeśli ciśnienia i skraplacz oraz parownik są sprawne i
    >>>> czyste to
    >>>> może to być np. zbyt duża ilość oleju w układzie lub uszkodzony zawór
    >>>> rozprężny.
    >>>
    >>> w koncu jakas sensowna odpowiedz. dziekuje. oleju napewno jest tyle ile
    >>> ma byc.
    >>> powiedz gdzie szukac zaworu rozpreznego?
    >>
    >> Zabolaloby cie gdybys napisal co to za szrot?
    >
    > nie ma to zadnego znaczenia.

    Ma to znaczenie. Tak jak pisałem są różne układy klimatyzacji. Np stare
    na czynnik R12 przerobione na czynnik R134a. W takich układach z
    definicji klima będzie mniej wydajna.

    Zawór rozprężny znajduje się na wejściu do parownika. Odpowiada on za
    rozprężenie czynnika. Przy rozprężaniu czynnika pochłania on (czynnik)
    ciepło, a więc ochładza parownik - w ten oto banalny sposób działa
    klima. Oczywiście czynnik oprócz właściwego ciśnienia powinien być
    charakteryzowany temperaturą. Bo co z tego jak ma dobre ciśnienie jak
    jego temperatura nie została obniżona w skraplaczu, a więc nadal czynnik
    jest gazem :)

    Niestety ja mogę tylko pokierować w jakimś kierunku, bo kiedyś pisałem
    referat z układów autoklimatyzacji, a szczegółowo to nie pomogę bo nie
    mam praktyki :)


    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: