eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysłabnie bez rury dolotowejRe: słabnie bez rury dolotowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: słabnie bez rury dolotowej
    Date: Sun, 20 Jul 2014 13:03:51 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <lqg7mq$ofp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <16o23y7g1ligc$.1v2p4xx7nftf4$.dlg@40tude.net>
    <53cb6b99$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lqg73h$noi$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1405854234 25081 91.200.93.101 (20 Jul 2014 11:03:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jul 2014 11:03:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539232
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:lqg73h$noi$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2014-07-20 09:11, MarcinJM pisze:
    >> W dniu 2014-07-20 08:14, Jacek Maciejewski pisze:
    >>> Dnia Sun, 20 Jul 2014 00:25:03 +0200, PiteR napisał(a):
    >>>
    >>>> Auto odczuwalnie osłabło. Dlaczego?
    >>>
    >>> Zdawało ci się. Kilka % różnicy mocy jest nie do wyczucia. A poza tym,
    >>> moc
    >>> powinna wzrosnąć. No, chyba że komputer w twoim aucie wyczuwszy brak
    >>> elementów dolotu wrzucił jakiś bezpieczny tryb eksploatacji.
    >>
    >> Tak, zapewne dlatego opracowywanie układów dolotowych jest dosc
    >> skomplikowane (ścislej: dolotowo/wydechowych, przy założonym pokryciu
    >> faz rozrządu oraz oczekiwanym zakresie obrotów efektywnych uwzględniając
    >> odbicia na katalizatorze, bo to praktycznie jeden uklad).
    >> A przeciez wystarczy zastosowac nic i za darmo jest MOC.
    >> Ech, ludzie, ludzie.
    >>
    > Większość ludzi uważa, że tzw barany stosowane w autach wyczynowych
    > są używane ze względów estetycznych - ładnie wyglądają.
    >
    > http://imagizer.imageshack.us/a/img811/1523/3lq6.jpg
    >
    > A nie z powodów zestrojenia czasów potrzebnych aby spaliny z tłoka
    > przeszły do rury wydechowej. Czyli aby z poszczególnych tłoków spaliny
    > w równych odstępach czasu dostawały się do wydechu (równoległosciowy
    > kolektor wydechowy).
    >
    > Ogólnie to cały układ jest zaprojektowany i policzony.
    > Aby pogodzić osiągi z dźwiękiem to inżynierowie z AMG w C63
    > pracowali latami.
    >
    > Ale pomysł, aby ujebać wydech przy samym silniku podoba mi się ;)
    >

    w tym akurat da rade ale w innych konstrukcjach trzeba gdzies turbine
    podpiac...


    --
    pozdr


    tck(at)top.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: