  • Data: 2010-04-13 20:43:15
    Temat: Re: skuter - porady - opinie
    Od: "Paweł.H." <p...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszelkiego rodzaju 4T made in market odpadają
    > Kurcze poradźcie coś.
    > Najbardziej widzi nam się Aprilia, ciekawe rozwiązanie z wtryskiem , mało
    > pali. Tylko zastanawiam się jak z trwałością tego patentu.

    Kilka lat temu, kiedy zadomowiła się na rynku Aprilia Ditech, przeważały
    opinie, że DiTech to rozwiązanie awaryjne i z uwagi na brak przeszkolenia
    polskich mechaników i marną dostępność części, drogie w naprawie i że
    najlepiej brać bardziej uniwersalną w naprawach i tuningu wersję gaźnikową
    (do tego stopnia, ze w ogłoszeniach na Allegro, kiedy ktoś sprzedawał
    wertsję gaźnikową, było to wyraźnie wytłuszczone, natomiast w przypadku
    wersji wtryskowej nikt się tym nie chwalił, a rozpoznać mozna ją było po
    dodatkowej kontrolce poniżej deski rozdzielczej:))
    Zaznaczam, iż to opionie sprzed kilku lat, nie wiem, jak ta sytuacja wyglada
    obecnie, kiedy wiekszość nowych "markowych" (czytaj: zaawansowanych
    technologicznie) modeli opartych jest na wtrysku.