  • Data: 2010-04-14 06:23:58
    Temat: Re: skuter - porady - opinie
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Apr 2010 21:57:01 +0200, Sysek napisał(a):

    > Jak ktoś tym handluje, może ktoś ma na zbyciu, może coś doradzi ?

    Lekki OT, ale w ubiegłym roku szukałem skutera, który miał być w miarę
    długowieczny, z bezproblemowym dostępem do części (nawet za kilka lat),
    z możliwością odblokowania (chodziło o lepszy start - V max był/jest
    sprawą drugorzędną), itp. Po prostu prosty dupowozik na rożnorakie
    dojazdy po wsi. Po analizie tego co można było spotkać nowego na rynku
    wyszło mi, że Yamaha miała najlepszy stosunek ceny do jakości i
    długowieczności - zdecydowaliśmy się na wersję zwaną YogRR. Za krótko go
    mamy (jeden sezon), żebym mógł cokolwiek wyrokować - ale wszędzie gdzie
    czytałem i słyszałem o tym wynalazku, to ludzie go polecali (i
    oczywiście Aeroxa).
    Wczoraj byłem w naszej wrocławskiej yamasze - z tego co przelotnie
    zobaczyłem to nowe skutery jakby potaniały, a do tego można spokojnie
    znaleźć coś z ubiegłego roku, co będzie jeszcze tańsze ze względu na
    rocznik.
    IMO lepiej dopłacić te kilka złotych i kupić jakiegoś prostego,
    firmowego 2T na gaźniku, ze starymi sprawdzonymi rozwiązaniami, które
    ogranie każdy mechanik, niż najnowsze rozwiązania - w końcu to nie
    Fireblade, gdzie liczy się każdy KM/Kg.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.