  • Data: 2012-05-05 15:01:00
    Temat: Re: skuter Peugeot Jet Force
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-05 14:53, Grzybol pisze:

    > Po co ma się uczyć? Niech te bydlęta, kóre sprzedają w Polsce skutery
    > przetłumaczą jebane serwisówki na polski.

    Z tego co wiem to maja taki obowiazek i to robia. O jakosci sie nie
    wypowiadam bo widzialem ksero ktore daja do chinskich skuterow. Zenada.

    Tyle ze ten skuterek to pewnie z szarego importu.

    > A tak bajdełej, to niech te
    > wszystkie inne skurwysyny się uczą polskiego, po chuj my Polacy-Naród
    > Wybrany, mamy się uczyć jakichś popierdolonych języków obcych? Nie
    > sądzisz? Kto do kurwy nędzy miał swojego papieża? :-)

    ONZ powinno uchwalic rezolucje w tym temacie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X