    From: Mateusz Viste <m...@n...please>
    Subject: Re: skuter :)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 08 Oct 2009 08:32:39 +0200

    On Thursday 08 October 2009 07:51, Przemek wrote:
    > Że tak zapytam, w co ma ją sobie wsadzić?

    Myślę, że pomysłodawcy chodziło o zastosowanie diody jako ochrony tylnej
    lampki. Przy 1V mniejszym napięciu jest szansa, że lampka przestanie się
    nagminnie palić (a właśnie to jest bolączką OP).

    > Problemem jest regulator napięcia, tutaj szukaj rozwiązania.

    Racja. Niestety, znając życie, może się okazać, że "ten typ tak ma". :-)
    Pozostanie wtedy ewentualnie podmiana regulatora na siakiś domowy
    wynalazek, ale to już często poza zasięgiem użytkownika...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste