-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Date: Wed, 13 Mar 2013 21:57:42 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
Thunderbird/17.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl> <khd7eo$km5$1@news.vectranet.pl>
<513a2a44$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
<khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
<khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl> <10zp74vtsbey9$.dlg@myjk.org>
<khnsmk$t3i$1@news.vectranet.pl>
<513f7a09$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<khnu3q$tis$1@news.vectranet.pl>
<513f7d10$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<khnv9b$u02$1@news.vectranet.pl>
<513f831e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kho1fc$ula$1@news.vectranet.pl>
<513f8c47$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<kho6mb$dn$1@news.vectranet.pl>
<513fa0eb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<khq4dn$orc$1@news.vectranet.pl>
<5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
<5140dfd9$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<khqohh$uq9$1@news.vectranet.pl>
In-Reply-To: <khqohh$uq9$1@news.vectranet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <5140e84a$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1363208266 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 82.139.18.228:61429
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486220
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-13 21:45, Krzysztof 45 pisze:
> W dniu 2013-03-13 21:21, Artur Maśląg pisze:
>>> Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
>>> włazi pod ato.
>>> Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
>>> pojazd zatrzymuje się czy nie. Winna? Winna.
>>
>> Ściemniania ciąg dalszy - piesza nie jest winna i wymaganie od niej
>
> W dalszym ciągu nie jarzysz o co chodzi.
'Jarzę' doskonale i próby zwalenia odpowiedzialności na wszystkich
dookoła są żałosne. Pieszy nie ma sprawdzać co pas, czy wszyscy się
łaskawie zatrzymali przed pasami, ponieważ inni tam już stoją,
tylko ci wszyscy mają to zrobić i koniec. To jest naprawdę elementarne.
Czas się tego nauczyć.
(...)
> Dalej Twoich wywodów nie czytam.
To nie czytaj - i tak napiszesz kolejną porcję bzdur, a później
zaczniesz ściemniać.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 22:49 masti
- 13.03.13 23:32 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:39 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:41 masti
- 14.03.13 00:06 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:25 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 23:50 Gotfryd Smolik news
- 14.03.13 10:43 Jan Koval
- 14.03.13 17:01 Cavallino
- 22.03.13 22:38 John Kołalsky
- 22.03.13 22:39 masti
- 23.03.13 19:05 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=