eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskurwysyny przed przejsciami dla pieszychRe: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Date: Tue, 12 Mar 2013 16:40:47 +0100
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl>
    References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl> <khd10q$imq$1@news.vectranet.pl>
    <513a0ce8$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <khd7eo$km5$1@news.vectranet.pl>
    <513a2a44$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
    <khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: 093105010191.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1363102850 26686 93.105.10.191 (12 Mar 2013 15:40:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Mar 2013 15:40:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
    In-Reply-To: <g...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485953
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-10 13:01, Myjk pisze:
    > Sat, 09 Mar 2013 23:00:12 +0100, Krzysztof 45
    >
    >> Przycisków jest z tego co widzę po dwa z każdej strony i są imbecylo
    >> odporne.
    >
    > Nie zawsze są po dwa. Nie są imbecyloodporne, w każdym razie nie są
    > pancerne. Tak samo jak zawodna jest technika sterująca. Więc nie chrzań, że
    > to jest dobre rozwiązanie, bo nei jest -- co zresztą zostało przewidziane i
    > ciągnie za sobą konsekwencje. Czego, jak widzę, świadomy nie jesteś i
    > pieprzysz trzy po trzy, bo tak ci się wydaje prawidłowo.
    >
    Z założenia gdy wymyślono że "tu" ma być przejście dla pieszych
    wyposażone tylko w zebrę, zostało przewidziane że będzie generowało
    wypadki, ponieważ w tym miejscu będą skupiali się piesi. Ale wypadków
    jest mniej niż na całym odcinku drogi zez przejścia. Następnie by liczbę
    wypadków na przejściu ograniczyć i usprawnić ruch, wymyślono
    sygnalizację świetlną. Ale też sygnalizacja nie jest idealna z wiadomych
    względów, więc wymyślono kładki nad drogą. Taka jest kolej rzeczy.
    Więc Twoje wywody nie mają sensu i nic nowego nie wprowadzają do rozmowy.

    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: