  • Data: 2009-12-22 17:01:03
    Temat: Re: skrócona superheterodyna AM na lampach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kucharski pisze:

    > BTW - kiedy to zastosowałeś ostatnio jakiś przekaźnik?

    Założywszy, że Libra się nie liczy to niech pomyślę... Dawno, dawno
    temu, w jakimś włączniku zmierzchowym. ;)
    Tu nawet nie o to chodzi. Gdyby to był jakiś stary, brzydki, zdezelowany
    przekaźnik - nie ma sprawy. Tymczasem mi się gdzieś zaplątało parę
    ładnych, w stanie niemal idealnym. Szkoda to zniszczyć.

    Chociaż coś mi teraz się kołacze po głowie, że widziałem jakąś starą
    płytę z zespołem kontaktronów powkładanych w otwory przebiegające przez
    czarne obudowy cewek. Kontaktrony odzyskałem, cewki pewnie dalej tam
    siedzą. O ile płyta będzie w pudle na strychu o którym myślę. ;)