-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ignacy" <k...@q...wa>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <56fe8153$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
<ndm7s5$8fs$1@node2.news.atman.pl>
<u...@4...com>
<570536c4$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...com>
<57062dd6$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...com>
In-Reply-To: <a...@4...com>
Subject: Re: skręt w prawo.
Date: Thu, 7 Apr 2016 12:34:04 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 26
Message-ID: <570637b7$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-215-190.static.espol.com.pl
X-Trace: 1460025271 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22828 94.229.215.190:2431
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579834
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
news:a5ccgbhp1268ll2utrvv7m746jr0143c8i@4ax.com...
Thu, 7 Apr 2016 11:52:04 +0200, w
<57062dd6$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ignacy" <m...@d...la> napisał(-a):
> > wjezdżanie na lewy pas bezposrednio z głównej byłoby wbrew przepisom.
>
> > Przepis, że po skręcie w prawo zajmujemy skrajny prawy pas, zniknął ze
> > PoRD z 10-15 lat temu.
>
>> Napisałeś o innym skrzyżowaniu.
>
>> Ja napisałem o tym omawianym skrzyżowaniu
> i tam skręt w prawo na lewy pas bezpośrednio z głównej byłby
>> wbrew oznakowaniu.
> Jakim oznakowaniu? Jedyne oznakowanie to pow. wył. Od kiedy powierzchnia,
> jak i wysepka, z założenia wyznaczają pasy ruchu?
>I dlaczego na innych skrzyżowaniach w takim przypadku za powierzchnią
wyłączoną jest ciągła linia?
Otwórz stronę z tym skrzyżowaniem,
ustaw się na głównej przed skrzyżowaniem
tak abyś widział oznakowanie dla skręcających w prawo.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.16 12:52 r...@k...pl
- 07.04.16 13:59 Ignacy
- 07.04.16 14:40 r...@k...pl
- 07.04.16 16:03 SW3
- 07.04.16 16:19 r...@k...pl
- 07.04.16 16:49 SW3
- 07.04.16 17:58 Shrek
- 07.04.16 21:02 Ignacy
- 08.04.16 10:00 r...@k...pl
- 08.04.16 10:18 r...@k...pl
- 08.04.16 14:55 Shrek
- 08.04.16 15:06 r...@k...pl
- 08.04.16 15:07 r...@k...pl
- 08.04.16 15:33 Shrek
- 08.04.16 15:44 Ignacy
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=