  • Data: 2017-03-03 01:34:17
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze tak:

    > Muszę napisać, bo to chyba ostatnia deska ratunku. Dla nas
    > wszystkich. Otóż cały czas się zastanawiałem - jak tu ratować
    > ojczyznę ??
    >
    > O rządzie nie będę pisał, bo nie lubię używać wulgaryzmów.
    > O opozycji też nie ma sensu, bo to miernota aż zęby bolą.
    > Czyli co - nie ma wyboru spośród ludzi ??

    nikt nie chce tej roboty

    > No to może - byśmy skonstruowali ??
    > Zawsze nas wszyscy straszyli AI jako zagrożeniem dla ludzkości.
    > A jak widać - większego zagrożenia niż ta banda kretynów wyłoniona
    > przez resztę kretynów nie ma.
    > I może paradoksalnie - sztuczna inteligencja jest dla nas
    > ratunkiem ?

    przeżarcie zapasów ze spiżarni nie jest nowym pomysłem

    > Tylko nie wiem na razie, jakby to rozegrać...
    > Może coś podrzucicie ? Jakieś pomysły ?

    Wypowiedzieć wojnę jakiemuś wysoko cywilizowanemu krajomi i szybko się
    poddać. Oczywiście oni nie są wolni od głupoty ale ich głupota bdzie u
    nas inteligencją ;)

    na krótką listę proponuję
    Japonia, Szwajcaria, Dania, Norwegia

    --