  • Data: 2020-04-13 17:10:52
    Temat: Re: skok przez rondo
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Noscripcie
    tez mam obroncow poinstalowane i tez nie widze filmow z fejsa - czasem tak,
    glownie nie, i szitera...
    tu wogole nie.
    nie wiem byc moze wina jest po stronie starego systemu xp, widocznie tam
    jego czas minal.
    jednak taki filmik jestem w stanie pobrac na twardy przy pomocy pobieradla
    plikow, jakies rozszerzenie na ff...
    filmik fajny, warto sie pomeczyc....
    btw jest juz notka na wyborczej, jak zwykle - najlepiej od razy do komentow.
    zacne.