  • Data: 2020-04-13 19:53:51
    Temat: Re: skok przez rondo
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, April 13, 2020 at 7:31:46 PM UTC+2, abn140 wrote:

    > hehe OC bedzie mialo co placic.
    > przy okazji ubaw, bo mi sie przypomnial cytat z alternatywy 4
    > "Ubezpieczony bo ubezpieczony, ale chyba nie od wypadków lotniczych nie?"
    > w takim ukladzie sprawa w sadzie gdzie ubezpieczyciel odmowi wyplaty, wg
    > zdania wyzej, to juz mnie wogole nie zdziwi....

    E tam, z OC nie maja opcji nie wypalacic, jest tylko kilka powodow (wpisanych w
    ustawe), w ktorych moga zazadac zwrotu od sprawcy po wyplacie poszkodowanym (regres).
    Jesli ma AC to pewnie tez sie nie wykreca, bo toto wyglada na jakies zaslabniecie
    (?), bo przeciez nie wjechal swiadomie ponad ~100km/h na rondo...