  • 11. Data: 2010-08-03 15:17:00
    Temat: Re: sklep z akcesoriami wybrzeże
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-03 09:41, marcin pisze:
    > Na pewno możecie polecić jakiś przyzwoity salon między Trójmiastem a
    > Szczecinem, gdzie jest duży wybór i nie zabijające ceny. Będę bardzo
    > wdzięczny.

    moto-akcesoria.pl mają główny salon w Szczecinie.
    Ja jestem z ich obsługi zadowolony.

    --
    duddits

  • 12. Data: 2010-08-03 16:58:44
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > moto-akcesoria.pl mają główny salon w Szczecinie.
    > Ja jestem z ich obsługi zadowolony.

    Ale np tą kurtkę Louis ma na stanie we wszystkich rozmiarach:
    http://www.louis.de/_403afb3c61be6b4db894a83e4a89253
    61b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=100&wgr=770&list_total=18&anzeige=0&page=0&art
    nr_gr=207068

    a moto-akcesoria dostawa 6 dni - więc pewnie o przymiarce w salonie nie ma
    mowy...

    Pytanie czy w salonie Louis też ma to wszystko od ręki, bo przecież to nie
    musi być ten sam magazyn...
    pzdr,
    marcin

  • 13. Data: 2010-08-03 17:46:03
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-03 18:58, marcin pisze:
    [..]
    > a moto-akcesoria dostawa 6 dni - więc pewnie o przymiarce w salonie nie ma
    > mowy...

    A dlaczego nie? Można zamówić coś do salonu, przyjechać, przymierzyć i
    jak nie pasuje to nie kupić. Nie ma z tym problemu.

    > Pytanie czy w salonie Louis też ma to wszystko od ręki, bo przecież to nie
    > musi być ten sam magazyn...

    Wszystkiego od ręki to nikt nie ma. Nie na tym logistyka wszak polega :)
    Wybierasz coś, potem szukasz w ofercie u lokalnych dealerów (w wersji
    hard ściągasz z zagranicy), a jak z bliska okazuje się, że to jednak nie
    to, to oddajesz.
    Chyba nikt nic lepszego jak dotąd nie wymyślił.

    --
    duddits

  • 14. Data: 2010-08-03 18:00:45
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

> [...]
    > to, to oddajesz.
    > Chyba nikt nic lepszego jak dotąd nie wymyślił.

    A ja mam akurat taki kaprys że chcę przymierzyć, pasuje - zabieram, a nie
    czekać tydzień, czy co gorsza odsyłać bo jednak nie ten rozmiar i czekać na
    zwrot kasy (i modlić się o brak problemów). A sezon krótki, późno się
    zabrałem za prawko - jak już mam jeździć to w bezpiecznym stroju, bo w końcu
    poczatkujący jestem ( no i na tyle estetycznym, żeby nie szpecić motocykla
    ;) ).
    pzdr,
    marcin

  • 15. Data: 2010-08-03 18:01:55
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ale dzięki za namiar, to po drodze więc pewnie odwiedzę i jakby była kicha
    to wtedy się puszczę na berlin ;)
    pzdr,
    marcin

  • 16. Data: 2010-08-03 18:52:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    marcin pisze:
    > Ale dzięki za namiar, to po drodze więc pewnie odwiedzę i jakby była kicha
    > to wtedy się puszczę na berlin ;)
    > pzdr,
    > marcin

    Oprócz tego masz jeszcze moto-akcesoria w Gdańsku na Grunwaldzkiej.

    W Berlinie znajdziesz oprócz Louisa, także Hein Gericeke, Polo. Pewnie w
    okolicach znajdą się jeszcze sklepy spoza tych sieci (zwykle tego typu
    sklepiki są w Niemczech obok siebie).

    Jak nie jesteś jakichś nietypowych rozmiarów (np. rozmiar buta 34) i nie
    kręcisz jak baba nosem na kolor to powinieneś zaopatrzyć się we wszystko.
    Polecam buty Daytona, torby Moto Detail, Te produkty są nie do pobicia.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2010-08-03 20:41:04
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Tue, 03 Aug 2010 19:46:03 +0200, duddits <d...@N...pl>
    wrote:

    >Wszystkiego od ręki to nikt nie ma. Nie na tym logistyka wszak polega :)

    Ale w Berlinie masz 3 Louisy i 4 Polo i jak danego rozmiaru nie mają w
    jednym sklepie, to dzwonią do drugiego i zwykle jest. Komfortu
    robienia zakupów motocyklowych w Berlinie nie pobije żaden polski
    sklep czy salon i nie ma co dumać. Jeżeli jesteś wybredny, a chcesz
    poprzebierac, poprzymierzać, powybrzydzać, a jednocześnie kupić
    wszystko jednego dnia, to tylko Berlin.

    Podobnie jak Marcin, też mam do Berlina ca 300km, a do głowy by mi nie
    przyszło szukać ciuchów w którymkolwiek ze sklepów w Poznaniu.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 18. Data: 2010-08-03 21:11:41
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-03 22:41, Eskimos pisze:
> [...]
    > sklep czy salon i nie ma co dumać. Jeżeli jesteś wybredny, a chcesz
    > poprzebierac, poprzymierzać, powybrzydzać, a jednocześnie kupić

    No rozumiem, spoko. Ja większość rzeczy wysyłkowo kupiłem i nie narzekam :)
    Po część jeżdżę do sklepu moto-akcesoria w Markach/k W-wy, bo mi tak
    wygodnie.

    > Podobnie jak Marcin, też mam do Berlina ca 300km, a do głowy by mi nie
    > przyszło szukać ciuchów w którymkolwiek ze sklepów w Poznaniu.

    Ja mam trochę więcej, ale to nie problem. Problemem jest to, że nie
    lubię łazić po sklepach :)

    --
    duddits

  • 19. Data: 2010-08-04 05:44:38
    Od: n...@s...com

    On Tue, 03 Aug 2010 16:19:57 +0200, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >Oj Romek, nie chwal się pałą!
    >
    >(z geografii oczywiscie)

    A to do Was nie dotarla jesszcze teoria o kulistosci ziemi ? Wez sobie
    znajdz w internecie jakis sklep z Malopolski ktory handluje pomocami
    naukowymi. Zakup globus (tylko niech Ci napisza na fakturze 'pilka
    plazowa' bo inaczej mozesz miec klopoty z inkwizycja!) i przemysl czy
    Berlin nie jest pomiedzy wspomnianymi miastami.

    pozdrawiam geograficznie
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)