  • Data: 2010-08-03 16:58:44
    Temat: Re: sklep z akcesoriami wybrzeże
    Od: "marcin" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:i39bta$it7$1@inews.gazeta.pl...
    > moto-akcesoria.pl mają główny salon w Szczecinie.
    > Ja jestem z ich obsługi zadowolony.

    Ale np tą kurtkę Louis ma na stanie we wszystkich rozmiarach:
    http://www.louis.de/_403afb3c61be6b4db894a83e4a89253
    61b/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=100&wgr=770&list_total=18&anzeige=0&page=0&art
    nr_gr=207068

    a moto-akcesoria dostawa 6 dni - więc pewnie o przymiarce w salonie nie ma
    mowy...

    Pytanie czy w salonie Louis też ma to wszystko od ręki, bo przecież to nie
    musi być ten sam magazyn...
    pzdr,
    marcin