  • 41. Data: 2010-10-15 11:47:31
    Temat: Re: silniki start stop
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 11:42, kamil pisze:

    > Wcale nie trzeba, a nawet przyjemnie stojac w korku nie sluchac klekotu
    > smierdziucha. ;)

    Ok, nie będę się z Tobą sprzeczał bo jak pisałem, autko miałem tylko na
    jeden dzień więc może nie poznałem niuansów obsługi i nie dostrzegłem
    wszystkich jego "zalet".

    pozdrawiam
    mario

  • 42. Data: 2010-10-15 11:53:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:i997v7$er$1@news.onet.pl...

    > Ok, nie będę się z Tobą sprzeczał bo jak pisałem, autko miałem tylko na
    > jeden dzień więc może nie poznałem niuansów obsługi i nie dostrzegłem
    > wszystkich jego "zalet".

    Nie mowie, ze wszyscy maja ten system lubic, ale mozna kupic bez po prostu,
    ewentualnie wylaczyc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 43. Data: 2010-10-15 12:29:12
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 15 Oct 2010 11:42:40 +0200, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Wcale nie trzeba, a nawet przyjemnie stojac w korku nie sluchac klekotu
    > smierdziucha. ;)

    A klimatyzacja wtedy działa?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 44. Data: 2010-10-15 12:49:35
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote in message

    > A klimatyzacja wtedy działa?

    Dzialala.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-10-15 12:53:13
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-15 11:38, Mario pisze:

> [...]
    > i nie miałem czasu wczytywać się w instrukcję.
    > Ale poza tym miałem w niej wyczytać jak to wyłączyć? :-) Po co mi GÓWNO

    Nie mam pojęcia jak to jest, ale być może coś tam w komputerze się
    ustawia, może są różne tryby pracy itp. Nie wiedząc jakie to ma
    możliwości napisałeś, że to jest do dupy:)

    To tak jakby osoba która nigdy nie używała skrzyni manualnej, wsiadła do
    takiego samochodu wrzuciła jedynkę i potem operowała tylko gazem. Po
    czym stwierdziła by, że samochód marki x, jest do dupy bo strasznie
    wolno jeździ, głośno pracuje, przegrzewa się, dużo pali itp.

    A.

  • 46. Data: 2010-10-15 23:40:12
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 12:53, Arek (G) pisze:

> [...]
    > czym stwierdziła by, że samochód marki x, jest do dupy bo strasznie
    > wolno jeździ, głośno pracuje, przegrzewa się, dużo pali itp.

    Bez przesady z tym porównaniem do skrzyni biegów :-).
    Jak pisałem też Kamilowi, przyznaję że czegoś może nie "obczaiłem".
    A nie jestem fanem bmw więc nie zamierzam kupować i zgłębiać jego
    tajników :-).

    pozdrawiam
    mario

  • 47. Data: 2010-10-15 23:44:17
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 11:53, kamil pisze:

    > Nie mowie, ze wszyscy maja ten system lubic, ale mozna kupic bez po
    > prostu, ewentualnie wylaczyc.

    Tak, ja dodam jeszcze że każdy kto ma dylemat warto/nie warto powinien
    sam osobiście pojeździć takim wynalazkiem a nie opierać się jedynie na
    opinii ludzi bo tak się nie da :-) i nieważne czy chodzi o "start&stop"
    czy inne "ficzery".

    pozdrawiam
    mario

  • 48. Data: 2010-10-15 23:55:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-14 14:04, Mario pisze:

    > Reasumując, straszne to wkurzające gówno i nie chciałbym mieć tego w
    > samochodzie.

    Raczej nie będzie wyboru.
    Któraś z przyszłych norm EURO ma wymagać emisji CO2 na postoju na
    poziomie zero.

  • 49. Data: 2010-10-18 10:41:24
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 23:55, Tomasz Pyra pisze:

    > Raczej nie będzie wyboru.
    > Któraś z przyszłych norm EURO ma wymagać emisji CO2 na postoju na
    > poziomie zero.

    ok, ale pod warunkiem że będzie przymus kupowania/posiadania tylko
    nowego samochodu ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 50. Data: 2010-10-18 22:48:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-18 10:41, Mario pisze:

    > ok, ale pod warunkiem że będzie przymus kupowania/posiadania tylko
    > nowego samochodu ;-)

    Pogadamy za 15 lat ;)