    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: silniki start stop
    Date: Fri, 15 Oct 2010 12:53:13 +0200

    W dniu 2010-10-15 11:38, Mario pisze:

    > Przypuszczam że tak, ale dostałem do autko w firmie do testów na 1 dzień
    > i nie miałem czasu wczytywać się w instrukcję.
    > Ale poza tym miałem w niej wyczytać jak to wyłączyć? :-) Po co mi GÓWNO
    > które niezwłocznie trzeba wyłączyć ;-)

    Nie mam pojęcia jak to jest, ale być może coś tam w komputerze się
    ustawia, może są różne tryby pracy itp. Nie wiedząc jakie to ma
    możliwości napisałeś, że to jest do dupy:)

    To tak jakby osoba która nigdy nie używała skrzyni manualnej, wsiadła do
    takiego samochodu wrzuciła jedynkę i potem operowała tylko gazem. Po
    czym stwierdziła by, że samochód marki x, jest do dupy bo strasznie
    wolno jeździ, głośno pracuje, przegrzewa się, dużo pali itp.

    A.