  • 31. Data: 2010-10-14 17:51:05
    Temat: Re: silniki start stop
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > A google to nie dziala, wpisz "System Stop & Go" i masz np. modele: Fiata,
    > BMW, MB, Mitsu, Toyki, itp. pozdrawiam

    Poliftowe C4 Picasso 1.6 hdi będzie z systemem start & stop. Będzie == już
    jest ale oczywiście nie w polandii.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 32. Data: 2010-10-14 18:20:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 14 Oct 2010 14:04:29 +0200, Mario <c...@o...pl> wrote:

    > Reasumując, straszne to wkurzające gówno i nie chciałbym mieć tego w
    > samochodzie.

    A co? Nie mogłeś podpalić małolata w golfie obok donośnym
    wrum-wrum? ;>

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-10-14 22:09:26
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 18:20, Robert Rędziak pisze:

    > A co? Nie mogłeś podpalić małolata w golfie obok donośnym
    > wrum-wrum? ;>
    >
    > r.
    Nie mierz innych swoją miarą :-P

    mario

  • 34. Data: 2010-10-14 22:11:41
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 15:00, kamil pisze:

    > Jezdzilem seria 3 z tym systemem i nie bardzo rozumiem, dlaczego
    > "gowno". Gasl sobie w korku albo na swiatlach, po wcisnieciu sprzegla
    > startowal w pol sekundy, zanim jeszcze bieg zdazylem wrzucic.

    Wkurzało mnie gaśnięcie silnika po to aby za sekundę się odpalił.
    Przyznaję że to moja subiektywna opinia.

    pozdrawiam
    mario

  • 35. Data: 2010-10-14 23:07:42
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i96opt$nki$1@news.onet.pl...

    > Tak, ale L'ki ciagle robia stop & go i to nieplanowany nawet kilka razy z
    > rzedu co daje klikadziesiat takich akcji w ciagu dnia. W watku piszemy o
    > systemie stop & go sterowanym jakims kompem co przewiduje zatrzymanie sie
    > auta a niektorzy na PMSie i tak sie martwia o zywotnosc turbiny wiec
    > podalem przyklad L'ki. Zreszta na autostradzie lub ekspresowce raczej stop
    > & go nie zastosujesz, chyba ze trafisz na korek lub w jakis sposob zgasisz
    > auto :-)

    Na trasie katowickiej masz kilka razy światła w przysłowiowym szczerym polu.

    Może się mylę ale w poprzedniej bmw z turbo dieslem i w S-Maxie z
    turbobenzyną mam wrażenie, że nawet po wyłączeniu silnika jeszcze przez
    ładne kilka minut co jakiś czas jakaś pompa się włącza i coś tam
    przepompowywuje. 530d po wyłączeniu silnika i zamknięciu zamków jeszcze
    sobie długo lubiła wydawać różne dziwne dźwięki sugerujące włączanie i
    wyłączanie jakichś urządzeń.

  • 36. Data: 2010-10-15 08:15:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-14 22:11, Mario pisze:

    > Wkurzało mnie gaśnięcie silnika po to aby za sekundę się odpalił.
    > Przyznaję że to moja subiektywna opinia.

    Przypuszczam, że instrukcja obsługi pomogła by rozwiązać ten problem a
    także wiele innych.

    A.

  • 37. Data: 2010-10-15 10:31:51
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    juhass wrote:

    > - akumulatory

    To trzeba dobry akumulator założyć a nie badziew jakiś... Oczywiście
    dobry jest droższy.

    \SK

  • 38. Data: 2010-10-15 10:38:06
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 23:07:42 +0200, Przemek V napisał(a):

> [...]
    > przepompowywuje. 530d po wyłączeniu silnika i zamknięciu zamków jeszcze
    > sobie długo lubiła wydawać różne dziwne dźwięki sugerujące włączanie i

    Mam podobnie u siebie - fiatowskie JTDm. Po wyłączeniu auta (zagaszeniu
    silnika) jeszcze przez dłuższą chwilę auto wydaje z siebie jakieś
    dźwięki sugerujące pracę jakichś urządzeń.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 39. Data: 2010-10-15 11:38:59
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 08:15, Arek (G) pisze:

    > Przypuszczam, że instrukcja obsługi pomogła by rozwiązać ten problem a
    > także wiele innych.
    >
    > A.
    Przypuszczam że tak, ale dostałem do autko w firmie do testów na 1 dzień
    i nie miałem czasu wczytywać się w instrukcję.
    Ale poza tym miałem w niej wyczytać jak to wyłączyć? :-) Po co mi GÓWNO
    które niezwłocznie trzeba wyłączyć ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 40. Data: 2010-10-15 11:42:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:i997f7$tkp$1@news.onet.pl...

> [...]
    > nie miałem czasu wczytywać się w instrukcję.
    > Ale poza tym miałem w niej wyczytać jak to wyłączyć? :-) Po co mi GÓWNO

    Wcale nie trzeba, a nawet przyjemnie stojac w korku nie sluchac klekotu
    smierdziucha. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil