eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilniki start stopRe: silniki start stop
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: silniki start stop
    Date: Thu, 14 Oct 2010 13:17:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <i96opt$nki$1@news.onet.pl>
    References: <i9673h$94t$1@node1.news.atman.pl> <i9686t$9ac$1@node1.news.atman.pl>
    <i968as$2rn$1@news.onet.pl> <i968k9$9ac$2@node1.news.atman.pl>
    <i969c2$ceq$1@inews.gazeta.pl> <i96bbb$k62$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <4cb6d11e$1@news.home.net.pl> <i96k1i$89o$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    Reply-To: g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: network.pkwsa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287054973 24210 194.145.186.65 (14 Oct 2010 11:16:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Oct 2010 11:16:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318149
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:

    > On 2010-10-14, Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    >
    >>>Czujnik temperatury oleju w turbinie rozwiązuje problem,
    >>>jak za wysoka - nie pozwala wyłączyć.
    >>
    >>W stop & go moze i jest taki patent. Znam auta z L'ki G.Punto/Corsy z nowoczesnymi
    dieslami, ktore
    >>sa odpalane kilkadziesiat razy dziennie i nawet po jezdzie na trasie(goracy silnik
    i turbo) gasna
    >>kursantom na skrzyzowaniu i jakos sie trzymaja turbiny w tych autach a przebiegi
    tez zacne robia.
    >
    >
    > Lki które widuję to raczej 2000 obr/min nie przekraczają - więc nie mają
    > problemów ze schładzaniem turbiny...
    Tak, ale L'ki ciagle robia stop & go i to nieplanowany nawet kilka razy z rzedu co
    daje
    klikadziesiat takich akcji w ciagu dnia. W watku piszemy o systemie stop & go
    sterowanym jakims
    kompem co przewiduje zatrzymanie sie auta a niektorzy na PMSie i tak sie martwia o
    zywotnosc turbiny
    wiec podalem przyklad L'ki. Zreszta na autostradzie lub ekspresowce raczej stop & go
    nie
    zastosujesz, chyba ze trafisz na korek lub w jakis sposob zgasisz auto :-)
    ps. sam mam zaturbiona benzyne i po palowaniu i tak nigdy nie staje sie w miejscu i
    gasi silnik
    (wyjatek stacja paliw/poarking przy szybkiej trasie - wowczas trzeba poczekac). Poza
    tym zawsze jest
    jakis dojazd na parking, parkowanie pod domem/blokiem, szukanie miejsca parkingowego
    itp. wiec
    turbina nie jest czerwona i wylaczana jest w normalnych warunkach. Chyba, ze ktos
    jedzi po miescie
    do odciecia lub depta gaz na zimnym silniku :-)
    pozdrawiam

    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: