  • Data: 2010-11-01 16:26:27
    Temat: Re: silniki 1.9 tdi 101KM/130KM [seat ibiza]
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 14:57, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > No ja mam o k , ale za to kunik w i niutk w "troszk " wi cej. :-)
    > Te 9l/100 to absolutny max w najgorszych trojmiejskich korkach,
    > w przeci tnych nie chce spi wi cej ni 8,5. Ale kto by si licytowa ,
    > frajda si liczy. :-)

    A w czym masz to TDI? Skoro piszesz, że koni i niutków więcej, to
    wnioskuję, że "czipnięty" (bo seryjnych 1.9 TDI 150/160PS to chyba jak
    na lekarstwo w PL). O ile można wzmocnić ten silnik nie obawiając się
    o trwałość? To Quattro (konkretnie A4 Avant '03) co prawda nie moje,
    ale dużo nim jeżdżę i namawiam właściciela na chiptuning ;) W ogóle to
    uważam go za fajną bazę do jakiegoś ambitniejszego projektu - może
    kiedyś zbuduję z niego S4 TDI :P

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0GTI '95