  • Data: 2012-11-23 18:23:51
    Temat: Re: silnik przyszlosci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,
    [...]

    >Jasne, jesteś na drugim końcu Polski a akumulatory "wyszły" -
    >przymusowy postój całą noc...

    No nie, bo przeciez wsadzajac nowy zostawiasz stary.
    I wkrotce bedzie jeden stary naladowany.

    Oczywiscie wolalbym po Sylwestrze z Zakopanego nie wracac :-)

    Ale przeciez mozna ladowac swoj samochod u gazdziny na podworku.

    >Konieczność unifikacji też zabiłaby pomysł.

    Ludzie gaz w butlach kupuja i sobie chwala.
    Zawsze mozna kilka mniejszych baterii dac.

    >No i teraz energia -
    >zakładając czas ładowania 3 godziny masz moc 50kW na pakiet. Jaka moc
    >dostarczy elektrownia? Ile pakietów na dobę naładujesz? Powiedzmy, że
    >dostanies 0.5MW i masz tak szybka załogę, że ma zerowy czas zmiany
    >pakietów.

    Nie musi byc zerowy, 11 stanowisk, 10 laduje, 11-te zmieniasz, a potem
    czeka az ktores skonczy ladowac.

    >80 pakietów na dobę :(

    RoManie, ale ropa sie kiedys skonczy. I co proponujesz - alkohol,
    owies, czy doprowadzenie do stacji 5MW ?

    Poza tym tu akurat kolega sie pyta o silnik niejako dodatkowy - na
    codzien cennego paliwa nie zuzywasz, ale w razie potrzeby rezerwe
    masz.

    J.