-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik przyszlosci
Date: Fri, 23 Nov 2012 14:04:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <k8ns9t$n57$1@node2.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
<k8lf2s$ea9$1@node2.news.atman.pl> <k8lg4k$6s4$1@news.task.gda.pl>
<k8nb2o$6g4$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1353675901 23719 212.106.153.200 (23 Nov 2012 13:05:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Nov 2012 13:05:01 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2473581
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1...@p...pl.in
valid...
>>> Skoro więc elektryczny będzie równie drogi "w tankowaniu" to po co
>>> tankować z gniazdka?
>> Zakładając, że będzie równie drogi w tankowaniu, wciąż będzie tańszy i
>> wygodniejszy w użytkowaniu:
>> - wyższa sprawność
>> - praktycznie max momentu od niskich obrotów
>> - możliwość odzyskiwania energii przy "hamowaniu silnikiem"
>> - wieczność i niezniszczalność samego silnika
>> - brak wielu układów np. skrzynia biegów
>> - brak konieczności corocznych wymian oleju i filtrów (benzyniak
>> działający
>> jako generator spokojnie pochodzi kilka lat na jednym oleju)
> Pytam po raz kolejny - jak chcesz to "tankować"?
Zauważyłeś, że mowa jest o elektryku połączonym z konwencjonalnym
generatorem? Energię będziesz dostarczał w formie benzyny lub ON. Z gniazdka
będzie tankować tylko małą część pozwalającą na przejechanie np. 50 km, a
później do rana może się ładować.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.12 14:49 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.12 14:53 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.12 15:08 Marcin N
- 23.11.12 15:15 J.F
- 23.11.12 15:42 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.12 16:34 Ergie
- 23.11.12 18:23 J.F
- 23.11.12 18:44 RoMan Mandziejewicz
- 24.11.12 00:51 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 24.11.12 01:03 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 24.11.12 01:04 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 24.11.12 01:13 b...@k...math.uni.lodz.pl
- 24.11.12 13:26 Bydlę
- 24.11.12 13:33 Bydlę
- 24.11.12 19:58 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=