-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <58833dc9$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <58833dc9$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: silnik napędu wycieraczki tylnej - kręci się w 2 strony?
Date: Mon, 23 Jan 2017 10:19:19 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <5885ca97$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.161.45
X-Trace: 1485163159 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.30.161.45:62924
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1961801560
X-Received-Bytes: 2474
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597843
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:58833dc9$0$652$6...@n...neostrada.
pl...
>dawno temu w maluchach, napęd wycieraczek był realizowany w taki
>sposób, że silnik trwale połączony z przekładnią kręcił się cały czas
>w jedną stronę.
IMO - do tej pory tak to jest zrobione.
>teraz potrzebuję (do napędu rolety) silniczka z przekładnią, któremu
>zamieniając plus i minus będę zmieniał kierunek obrotów. padło na
>napęd z _tylnej_ wycieraczki cinquecento. Ale jak sie zastanowiłem,
>to przecież ta wycieraczka kręci się pół obrotu w prawo i lewo, bez
>dźwigienek. proszę o informacje jak to jest zrealizowane. czy w
>przekładni jest jakiś krasnoludek ze zwrotnicą, czy też jakiś
A moze jednak sa dzwigienki, tak samo jak z przodu ?
>elektroniczny (elektryczny) komutator, zmieniający kierunek pracy
>silnika gdy dojdzie do krańcowego położenia? Czy da się to tak
>przerobić aby ten silniczek kręcił w jedną stronę 10 sekund, potem w
>drugą kolejne 10 sekund?
Na 99% sie da.
Zapewne zwykly silnik z magnesem trwalym, wystarczy tylko odpowiednio
zasilic.
Tylko w druga strone niekoniecznie tak samo dobrze bedzie chodzil -
chocby ustawienie szczotek czy lozyskowanie wirnika.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=