  • 21. Data: 2010-03-01 13:04:38
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    > coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    > częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    > samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli np
    > turbina ze zmienną geometrią.

    No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby
    sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik
    bez osprzętu czy również turbinę itd.

  • 22. Data: 2010-03-01 13:05:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > 1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam
    > rozumiesz.

    Bogatemu wszystko wolno :) (bez ofensywy)

  • 23. Data: 2010-03-01 13:38:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent pisze:
    > Bogatemu wszystko wolno :) (bez ofensywy)

    oj żeby to była prawda :)

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-03-01 13:49:42
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-01 13:00, krzysiek82 wrote:

    > 1.5 roczne auto w jej łapkach nie ma już większej wartości, więc sam
    > rozumiesz.

    Chyba sie nie zrozumielismy

  • 25. Data: 2010-03-01 13:56:01
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-01 09:52, komar pisze:
    > Witam,
    > chciałbym zasięgnąć opinii grupy w kwestii silnika MB 2.7 CDI. Czy to
    > jest udana jednostka? Można brać używany samochód z tym silnikiem bez
    > ryzyka że padnie po 10 000km ? Czy są to trwałe jednostki, co w nich
    > lubi padać? Jakie przebiegi wytrzymują?
    >
    > k.

    Silnik jest genialny. Bardzo dynamiczny, a zarazem super ekonomiczny.
    Miałem W210 z tym silnikiem. Przez 4 lata 0 awarii.

  • 26. Data: 2010-03-01 17:37:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    mleko wrote:

    > Chyba sie nie zrozumielismy

    Hehe. ;)

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-03-01 21:26:06
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
    > karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
    > i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
    > gwarancji. Zona wymieniała teraz auto na inne, i przy okazji wyciągania

    szkoda tylko ze citroen nie rdzewieje a mercedes tak...

  • 28. Data: 2010-03-01 21:29:55
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby
    > sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik
    > bez osprzętu czy również turbinę itd.

    jak najbardziej wplywa- kazdy element w bardziej wysilonym silniku
    bardziej dostaje po dupie, ulega wiekszym naprezeniom itd.

  • 29. Data: 2010-03-02 10:40:11
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 1 Mar, 10:36, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:

    > Nie, bo to nie jest w interesie Merca, aby ludzie jeździli autami po 20 lat,
    > tylko aby kupowali, najlepiej jak najczęściej :)
    >
    > --
    > Kacper Potocki vel Katanka
    > PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!www.MojeJamniki.pl|www.DogsPassion.pl

    i nie tylko Merca :>

    GG

  • 30. Data: 2010-03-02 11:16:04
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Katanka pisze:

    > Nie, bo to nie jest w interesie Merca, aby ludzie jeździli autami po 20
    > lat, tylko aby kupowali, najlepiej jak najczęściej :)

    Od wielu lat tak jest - kto tego nie zauważył to albo jest zbyt młody,
    albo nie interesuje się motoryzacją. Samochody projektowane przez
    inżynierów już do produkcji nie trafiają - do produkcji trafiają
    samochody projektowane przez księgowych. Stąd też po ulicach jeździ
    (nie tylko w Polsce) sporo samochodów dość leciwych, ale
    niezniszczalnych (cześć załatwia korozja, ale to inna historia) oraz
    mnóstwo nowych w ciągłej rotacji.