-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!news2.google.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwi
nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: krzysiek82 <s...@u...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
Date: Mon, 01 Mar 2010 12:25:14 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 17
Message-ID: <hmg8ch$912$3@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg0he$q2n$1@inews.gazeta.pl>
<hmg1d8$ska$1@inews.gazeta.pl> <hmg1ql$18p$1@inews.gazeta.pl>
<4b8ba22d$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267442897 9250 83.15.197.186 (1 Mar 2010
11:28:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 11:28:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <4b8ba22d$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259926
[ ukryj nagłówki ]to pisze:
> Osobiście wątpię w takie spiskowe teorie, raczej kiedyś silniki te były
> na tyle proste, że biorąc pod uwagę ówczesną jakość produkcji Mercedesa
> ich długowieczność wychodziła niejako przy okazji, a teraz skomplikowanie
> osprzętu jest na tyle znaczne, że aby zachować podobną żywotność trzeba
> by w to dużo zainwestować -- co się już właśnie nie opłaca.
>
Miałem podobne podejście, ale jak zobaczył jak np citroen konstruuje
karoserię to się za głowę złapałem, szczelny w których zbiera się wilgoć
i brak odpływów są chyba tylko po to żeby ruda zjadła budę tuż po
gwarancji. Zona wymieniała teraz auto na inne, i przy okazji wyciągania
ze starego berlingo jej gratów zwróciłem uwagę ile tam się syfu przez te
1.5 roku eksploatacji nazbierało.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.10 12:28 to
- 01.03.10 12:33 krzysiek82
- 01.03.10 12:36 Agent
- 01.03.10 12:38 Agent
- 01.03.10 12:43 mleko
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:51 krzysiek82
- 01.03.10 12:56 krzysiek82
- 01.03.10 12:59 mleko
- 01.03.10 13:00 krzysiek82
- 01.03.10 13:04 Agent
- 01.03.10 13:05 Agent
- 01.03.10 13:38 krzysiek82
- 01.03.10 13:49 mleko
- 01.03.10 13:56 Miecio
Najnowsze wątki z tej grupy
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)