  • Data: 2011-11-03 09:14:09
    Temat: Re: silnik BBY 1,4 samodzielna wymiana oleju
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-02 19:47, marcin pisze:
    >> - kupujesz nowy korek spustowy
    >
    > po co ?

    Skoro był dowalony na chama to możliwe że odkręcając łeb śruby nie
    będzie już taki jak powinien. Nowy kosztuje max 5zł z miedzianą
    podkładką, którą i tak trzeba wymieniać. Wolałbym zainwestować 5zł w
    nowy korek niż zastanawiać się jak i kiedy mi go ktoś przywiezie gdy ja
    będę czekał z dziurą w misce...

    > yhy powodzenia

    Pewnie że lepiej kupić urządzenie do tego zabiegu ale chałupniczym
    sposobem autor wątku może się pobawić, tym bardziej, że ma czas i chęci.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis