    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: silnik 1.2 16V fiata? opinie? [auto dla mamy] :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 11 May 2012 16:51:52 +0200

    On Fri, 11 May 2012 08:26:32 +0200, PaweL wrote:

    > Nie, no, super silnik, nie ma co narzekać.

    No bo w sumie nie ma - używany był w sporcie, a tam jednak bardzo dokładnie
    można się zapoznać z każdą bolączką silnika.

    Te awarie o których piszę potwierdzają też użytkownicy na forach markowych,
    tyle że to tak jest że jak będziesz samochód eksploatował normalnie to jest
    to po prostu jakiś tam odsetek pojazdów który cierpi na typowe usterki
    modelu.

    Jak używasz auta w sporcie - poznasz je wszystkie :)

    P.S. A raz jeszcze urwałem pasek rozrządu (ale to była wina napinacza) - co
    ciekawe nic się nie stało (wbrew opinii że w tym silniku zawsze oznacza to
    pogięcie zaworów, zwłaszcza że stało się to przy 6000rpm).