eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik 1.2 16V fiata? opinie? [auto dla mamy] :)Re: silnik 1.2 16V fiata? opinie? [auto dla mamy] :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newspeer1.de.te
    lia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
    ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: silnik 1.2 16V fiata? opinie? [auto dla mamy] :)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jogeie$iu0$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 10 May 2012 19:08:53 +0200
    Message-ID: <15churgo8g98l$.i78tgrdn4jwq$.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.158.60
    X-Trace: 1336669734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 83.25.158.60:1276
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448354
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 10 May 2012 15:07:36 +0200, Bartek wrote:

    > zmusiłem i szukamy auta.
    > widzi się jej np bravo/brava.
    > mamy np ciekawą ofertę bravo z niewielkim przebiegiem - silnik 1.2
    > wiem, że 1.4 kicha, i trzeba uwazac, 1.6 przyzwoity wmiarę, ale jak te 1.2
    > się sprawdzają?
    > chodzi mi o ten silnik 80 konny.

    Nie wiem z czym by to tu porównywać, miałem ten silnik i jakoś szczególnie
    nie narzekałem.

    Tak z tego co się słyszy to lubią paść cewki (tanie), albo zamoknąć i paść
    komputer (trochę mniej tanie, chyba że samemu sobie poradzisz z
    immobiliserem).

    Normą są wycieki oleju nad głowicą, spowodowane jest to wyrabianiem się
    gwintów w głowicy (wałki rozrządu są montowane do górnej pokrywy, a nie do
    głowicy).
    Naprawa w sumie prosta - trzeba poprawić gwinty w głowicy sprężynkami i po
    prostu mocno dokręcić pokrywę. Nie wiem dlaczego większość warsztatów nie
    potrafi sobie z tym poradzić, każą kupować nową głowicę, albo próbują z tym
    walczyć silikonem co i tak nic nie daje.

    Notorycznie psuły mi się w nim czujniki ciśnienia oleju (błąd konstrukcyjny
    który powodował że się zacinały).

    Któegoś razu zatarł się wałek rozrządu - ale to też kosztowało chyba z
    250zł za całą nową pokrywę z wałkami, uszczelkami itd.

    Zaletą jest bardzo duża ilość części i kompletnych silników czy skrzyń
    biegów na Allegro. W razie jakiejkolwiek awarii po prostu można kupić inny
    i się nie przejmować )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: